Monday, October 20, 2008

Free Hugs!!! Any taker?


All The Same - Sick Puppies

ntah macam mane aku teremo plak lepas tgk vclip haram ini..walopon dah berulang kali gak la aku dgr..tapi hari nih lain mcm plak. maybe hujan, sejuk, otak serabut sbb byk album pending kena buat kot...

free hugs??korang aser ader ke manusia yang sebangang itu membuat sebegini kat mesia nih?? aku penah plan nak try buat kat KLCC..namun kemungkinan kena ligan dan direndam dlm kolam sisa najis kumbahan klcc dengan pak guard amatlah besar..aku penah dgr citer ader org kena sound pasal berdating kat taman KLCC..bukan beromen kat tangga melepaskan nafsu kuda mereka di khayalak ramai. hanya dengan berpegangan tangan jer, kena sound di depan org..kalo melayu it's understandable la kot, tapi kes ni yang kena sound warga cina...siap saman2 pelbagai...haih mcm tak masuk akal plak, so korang bayangkan la kalo itu pon dah kena apetah lagi la kalo aku yang muka cam pelakon blue russia nih tetiba plak offer nak pelok org secara percuma. lantas arakian, aku luper kan aje la plan asal..aku terlalu petite dan erotis utk itu..cukup je la tangan aku memelok gf aku sorang jer aummm *blushing*

anyway, kalo aku aser mcm down jer ke ape ke, aku akan carik video ni cepat2 sebelom aku berubah menjadi beruang madu yang cumil. (sepatutnyer bertukar menjadi lebeh ganas). ahahah sering kali dicaci cerca oleh opismet. "muka mcm pelagak ngeri, barbaric abis, tapi dlm kuntum". haih aku berjiwa seni...cepat tersentuh *blushing lagi*

aku aser dorang2 yang kat tampok pemerintahan negara pon kena amalkan benda nih...takde la huruhara cam skang nih. ngan hindraf2 skali semer la...tapi siyes, pada yang bau bawang tu aku cadangkan siler mandi wajib 8 kali dulu sblm nak pelok aku ok??

0 comments: